Lussebullsbak + Zäta (Jay-Zäta alltså)

Bakade lussebullar idag. De vart asagoda! Lite tråkigt var att extra sockret (halv dl) jag lade i inte märktes alls. Aja, mest stolt vart jag över min elefant och mitt A, riktigt fina! Försökte mig på en hund, men allt jäsande förstörde den!

Borde pluggat massor idag men men...får ta igen imorrn!

Bästa låten just nu (förutom Kate Nash - Foundation): Jay- Z - Blue magic. Låten är till filmen American gangster och finns i albumet med samma namn. Antar att Jay z  tyckte att filmen var bra.



Kommentarer
Postat av: Hasse

Mycket intressant analys av ditt lussebullsbak!

2007-12-09 @ 22:15:50
URL: http://hansolof.blogg.se
Postat av: Loui

hade ju var trevligt om jag hade kunnat få en!

2007-12-17 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0