Lite coola bilder (med en sexig hjälm)

Lite torr på idéer så det blir framförallt lite coola bilder i detta inlägg. Lite finns det dock att säga.
Var i Barkarby outlet för första gången, coolt ställe med ganska bra priser. Köpte en aluminiumvattenflaska och en tröja (ett riktigt kap!).
Idag var jag och Hans i stan och shoppade lite, eller det var framförallt Hans som storhandlade jag fick mest gå efter, ge råd och hålla i påsar (eller caddy, som det brukar heta).
ÅÅH det värsta är att jag imorgon egentligen skulle spela Halo (hela dagen) men eftersom vår fascistiska lärare gett oss ca 60 instuderingsfrågor under helgen måste de göras istället (bajs på allt). Aja slutsnackat...nu är det bild dags!


När vi var på väg hem från stan (hemma hos Hans) hittade vi en hjälm som låg vid flemingsbergs centrum. Efttersom de bygger så mycket där antar vi att det är någon arbetare som glömt den. Hursomhelst vågade Hans inte ta den men peppade mig att göra det. När vi kom upp till lägenheten tog vi lite sexiga bilder med hjälmen. Se själv!



Ps. Har på mig nya tröja! Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0