Pluggkväll slutade med skräckfilm hos brasse

Igår skulle grupp A, det vill säga: Jag (Gonzalito), Johanna, Anna, isabell och Elza göra klart vårt grupparbete men när någon kom med idén att äta tacos istället sprack det hela. Det vart tacos, kortspel och slutade med skräckis hos Hans.
Apropå absolut ingenting läste jag igår Alex Schulmans krönika i Punk se. Den var bra faktiskt. Jag brukar vanligtvis ogilla hans grejer eftersom de fungerar lite som (tönten) Perez Hilton, alltså lever på kändisars skandaler (många gånger helt påhittade). Krönikan handlade om Facebook och eftersom jag själv är en facebookrebell tyckte jag att den var rolig då han dissa sajten (och alla på den). Låter lite så här:

"Och jag tänker: Jag är omgiven av idioter med väldigt lite att göra. Det här är inte värdigt en vuxen, tänkande människa. Det här är något för mycket små barn"

Roligt va?hihi. En sak jag tänkte på dock var: är vuxna bättre än barn? Tänker inte barn? Förutom det tycker jag att den var bra!

Läs krönikan i sitt fullo:
http://www.aftonbladet.se/punktse/kolumnister/alexschulman/article1195729.ab

Värt att ta en titt på. Ännu ett sjukt japanskt tvprog. Så bra!
 

Kommentarer
Postat av: Hasse

När flyttar du till Japan?

2007-11-10 @ 01:01:39
URL: http://hansolof.blogg.se
Postat av: Johanna

Det är lite spännande att de flesta av oss lyckas hitta logiska argument för våra handlingar. Se bara på
diskussionerna kring Facebook. Det finns fina argument för och precis lika fina emot. Varför måste det ena vara lite coolare än det andra? Gör det du känner för och du är tuff med eller utan Facebook.

2007-11-10 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0