Småsteg

Idag betalde jag och Hans den sista utgiften till resan. Så himla skönt!- Ett litet steg närmare Nepal! Förutom det har jag köpt en ny ryggsäck! En rejäl, vandringsryggsäck värdig namnet campingrygga! Ett coolt plus är att den matchar min skaljacka (LR!*).
Åh juste, kursen vetenskaplig filosofi är avklarad och godkänd! As skönt! Även där ett litet steg åt rätt riktning. Dock är nya kursen  Människa och medicin en tuff jäkel. Rolig men tuff. Vi har gått igenom hur blodcirkulationen fungerar, i minsta detalj...jag pratar joner och skit!
Imorn är jag ledig (trots att mitt träningschema inte håller med). Dagen ska utnyttjas till sitt fullo med en tidig morgonprommis till...ja något kul på kvällen (förhoppingsvis).

Ha de görre!

*LR = Luftrunk, en extremt nördig och minst sagt pinsam grej (typ rörelse) som Hans (och hans vänner) brukar göra när något väldigt bra händer. Det ser lite ut som en blandning mellan ett ticks och ett damputbrott. De låtsas runkar i luften.



Martin och Hans gör (eller drar, är nog det rätta ordet) en LR!
Lägg märke till Hans kängor (mindl)...mina är mycket snyggare.

Kommentarer
Postat av: Hasse

...och där blev jag för evigt en yrkessnuskhummer.
Förresten heter de MEINDL!

2007-11-16 @ 21:09:00
Postat av: Nikola

You tell him Hasse! =P Tror jag hade samma kängor i lumpen, kan inte va helt säker men de ser ut som dem, fast jag gjorde mina mörkare med sån där skyddande fett, har nåt annat namn men kan inte komma på det nu. Gonz har fel som vanligt, våran känga äger! =P

2007-11-17 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0