Nya Outside, ute nu!

Var (som sagt) på bio igår. Stardust, helt OK. Inte vad man förväntar sig faktiskt, roligare, typ komedi nästan.
Mer intressant är dock att jag har köpt nya numret av Outside! Den äger (nästan lika mycket som förra numret). Bland annat finns det en artikel som en riktig äventyrsnisse har skrivit om motivation och förberedelse inför ett äventyr (expedition). Wow säger jag bara. Han kan sina grejer! Johan Ernst Nilson heter nissen och har varit överallt- Everest, Antarktis, Sahara (vilkt var hans första äventyr, han cyklade från stockholm), Kilimanjaro och Borneo. Killen har gjort allt! Gillar man såna grejs är det värt att hålla ett utkik efter hans kommande bok, ska jag göra iallafall!

Idag blir det lite plugg, ska redovisa uppsatsen på onsdag och powerpointen måste göras. Förutom det blir det en kortare prommis (är ju lite sjuk). Vädret är perfekt för en promenad, duggregn, blåsigt...just the way I like it!

Ha de görre!



Rolig film. Japanerna har alltid de sjukaste tv-programmen!
Det är moment två som är roligast!Det är värt att vänta, eller spola fram lite. Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Hasse

Åh, du är en sån himla tönt, du tror att du är så äventyrlig.
Men så gnäller du ändå en massa: "Uuuuh, jag är sjuk, jag kissar på mig, jag kan inte träna"
Förresten funkar inte filmen.
Rejv

2007-10-29 @ 13:23:27
URL: http://hansolof.blogg.se
Postat av: Gamle Gonz (him self)

Sa han som vägrade jogga 15 min pga. lite duggregn.

Gillar citatet dock. speciellt när jag säger att jag kissar på mig, hihi.

2007-10-29 @ 15:12:49
URL: http://gonz.blogg.se
Postat av: Hasse igen

Få nu inte mig att få dåligt samvete för att jag skiter i joggen en dag.

2007-10-29 @ 19:58:22
URL: http://hansolof.blogg.se
Postat av: Nikola

haha, japanerna äger! vart får dom allt ifrån?! hahaha

2007-11-04 @ 00:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0