The Punisher

Har suttit och skrivit på min uppsats hela dagen, är lite mör. Ska nog avsluta kvällen med en film och en snickers (mums). Ont i halsen har jag haft i några dagar också, vilket har gjort att jag inte kunnat träna. Det är Ok eftersom jag ändå behöver en paus. Det blir plugg resten av veckan (med undantag för helgen såklart). 

En liten nyhet är att jag har börjat läsa  serier (Graphic Novels) igen! Har inte gjort det sen våren men blev lite sugen igår så jag läste igenom hela The Punisher- Army of one, såå grym!
När han ska slåss mot The Russian (en 2.5 m lång och 2m bred ryss, som är typ odödlig och IQ som en fiskpinne) blir han nedkastad från The Empire state building. Som tur är, blir han räddad av Spindelmannen (coolt!). Men som the punisher är, tackar han inte ens honom - Tvärtom, när spindelmannen blir knockad av Ryssen använder han honom som slagpåse och sköld för att sen spruta Ryssen med den stackars medvetlösa spindelns nät.
Det är lika våldsamt som det är roligt! Ska nog beställa en ny från adlibris snart!

Görre/ gonzalito

Så här (typ) ser jag ut när jag är ute och tränar!
image114


The Punisher (ur welcome back, Frank av Garth Ennis) och The Russian. Grymma serier!

image116image115

Kommentarer
Postat av: Hasse

Du ligger då på latsidan!

2007-10-24 @ 00:02:41
URL: http://HANSOLOF.blogg.se
Postat av: Hasse igen

Håller den här bloggen på att dö?

2007-10-28 @ 01:24:57
URL: http://hansolof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0